18 Mayıs 2009 Pazartesi

Kapadokya...

7-8 Mayıs 2009/Nevşehir

Nevşehir Üniversitesindeki bir arkadaşımın ısrarlı davetine daha fazla karşı koyamayıp gittim sonununda Nevşehir'e. İyi ki de gitmişim:) Çok güzel dostlar edindim, çok güzel fotoğraflar çektim. Isparta'dan 8 saat otobüs yolculuğu yorucu olsa da gezerken yorgunluğumu hiç mi hiç anlamadım:) Su içmeyi çok seven biri olarak su içmeyi bile pek aramadım diyebilirim. Zaten onca koşuşturmanın içinde bir de su arasaydık halimiz kötü olurdu herhalde...
[Fotoğrafta; (Soldan Sağa) Kemal, Zeynep, Merve, Cansu ve Ben]

Gezimiz mi desek safarimiz mi tam bilmiyorum ama kimi zaman eğlenceli, kimi zaman tehlikeli ve kimi zaman da yorucu geçmesi benim için en çok haz verici yönlerdi. -Tehlikeliden kastım Uçhisar kalesinin aşağıdan görünümlü bir fotosunu çekmek için koşuşturarak bir tepenin üzerine çıkmam ve oradan yavaş yavaş:) göz göre göre kayarak yaklaşık 5 metre aşağı düşmektir-

Elde edilen fotoğraflar ve eğlence açısından her şey mükemmeldi.... Misafirperverlikleri ve bana karşı ilgilerinden dolayı başta dostum Cansu'ya olmak üzere, Merve'ye, Zeynep'e ve Kemal'e çok teşekkür ederim...

S. Burak BATIR

Birkaç Fotoğraf...




0 yorum: